Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tämä on MioSa. designin henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste.
Laadittu 1.6.2017.
Viimeisin muutos 24.5.2018.

REKISTERINPITÄJÄ:

MioSa. design -verkkokauppa / Satu Järvinen 
Puh. 040-5749282
E-mail: miosa.info@gmail.com
www.miosadesign.fi
Y-tunnus: 2458287-7

REKISTERIASIOITA HOITAA: 

Satu Järvinen
E-mail: miosa.info@gmail.com
Puhelinnumero: 0405749282

REKISTERIN NIMI:

MioSa. design -verkkokaupan asiakasrekisteri

REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS:

MioSa. design -verkkokaupan käyttäjärekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen, yhteydenottoihin sekä markkinointitarkoituksiin. 
Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin. 

REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ:

Rekisteriin kerätään asiakkaan perustiedot kuten asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite sekä tiedot tilauksesta/tilauksista.

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET:

Rekisterinpitäjä rekisteröi MioSa. design -verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään. 

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET:

Tietoja ei luovuteta MioSa. design -verkkokaupan ulkopuolelle.

REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET:

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu. 
Rekisteri sijaitsee suojatulla palvelimella ja sitä pääsee käyttämään vain MioSa. designin henkilökunta. 


TIETOJEN TARKISTUS:

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa). 
Asiakas on oikeutettu tarkistamaan rekisteritietonsa maksutta enintään kerran vuodessa.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi, 1.6.2017 alkaen.

Kaikki tuotteemme tehdään käsin. Pyrimme kuitenkin pitämään varastotilanteen sellaisena, että voimme toimittaa tilaamanne tuotteet mahdollisimman pian.
Ongelmatilanteissa toivomme teidän ottavan yhteyttä sähköpostitse miosa.info@gmail.com

YLEISTÄ:

Verkkokaupan tuotteita myy Tmi Satinela/MioSa. design (Y-tunnus 2458287-7). Verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat arvonlisäverollisia hintoja.
Toimitamme tuotteitamme pääasiassa Suomeen, mutta toimitus ulkomaillekin onnistuu. Teethän tällöin tilauksesi sähköpostitse miosa.info@gmail.com (maksutapana tilisiirto). 
Pidätämme täyden oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin. Tilatessasi MioSa. design -verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen toimitusehtoihimme.

TILAAMINEN:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Käytössämme on Klarnan maksupalvelu. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteesi saatuasi tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse miosa.info@gmail.com.

MAKSUTAVAT:

Käytössämme on Klarnan maksupalvelu, jonka myötä asiakkaamme voivat valita maksutavaksi yleisimpien suomalaisten verkkopankkien verkkomaksut, luottokortin, laskun tai erämaksun. 

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT:

Toimitamme tuotteet Postin kirjetoimituksena, isommat tilaukset Postipakettina tai SmartPostina. Pyrimme toimittamaan tuotteet Postin kuljetettavaksi 1-5 arkipäivän sisällä maksun vahvistamisesta, kuitenkin viimeistään 10 arkipäivän sisällä. Ilmoitamme asiakkaalle, mikäli toimitus varastotilanteen vuoksi mainitusta viivästyy. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen (mm. lakot, yleinen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toiminta) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. MioSa. design ei vastaa myöskään Postin viivästyksistä; niistä vastaa Posti omilla toimitusajoillaan. Asiakkaan on itse tilatessaan otettava huomioon Postin jakelun mahdolliset viivästymiset.
Poikkeavista toimitusajoista loma- ja sesonkiaikoina tiedotetaan MioSa. design -verkkokaupan etusivun "Ajankohtaista"-osiossa sekä some-kanavissamme. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

TUOTTEEN PALAUTUSOIKEUS:

Kaikki tuotteemme ovat käsintehtyjä, joten huomioithan, että pientä poikkeavuutta saattaa tuotekuvan ja valmiin tuotteen välillä olla.

Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Jos olet tyytymätön tuotteeseen, ota meihin viipymättä yhteyttä sähköpostitse miosa.info@gmail.com. Kaikista palautuksista on aina sovittava asiakaspalvelumme kanssa etukäteen, muuten emme ota palautusta vastaan. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön, muuttumaton ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan hyvin pakattuna. Palautuksen postimaksun maksaa asiakas. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa itse kuljetusriskistä. Tuotteen hinta palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen. Alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta. Jos kyseessä on viallinen tuote, se korjataan tai korvataan uudella samanlaisella. Selvissä reklamaatiotapauksissa palautuskulut maksaa MioSa. design, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Otathan palautustapauksissa aina ensin yhteyttä sähköpostitse!

TUOTTEEN KULJETUSVAURIOT:

Tarkista tuotteesi heti, kun se saapuu perille. Jos tuote on rikkoutunut kuljetuksessa, tee asiasta viipymättä reklamaatio lähimpään postikonttoriisi. Ota tämän jälkeen yhteyttä myös meihin miosa.info@gmail.com, jotta voimme sopia jatkotoimenpiteistä.