Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi, 1.6.2017 alkaen.

Kaikissa ongelmatilanteissa toivomme teidän ottavan meihin yhteyttä sähköpostitse info@miosadesign.fi.

YLEISTÄ:

Verkkokaupan tuotteita myy Tmi Satinela/MioSa. design (Y-tunnus 2458287-7). Verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat arvonlisäverollisia hintoja. Toimitamme tuotteitamme pääasiassa Suomeen, mutta toimitus ulkomaillekin onnistuu. Teethän tällöin tilauksesi sähköpostitse info@miosadesign.fi (maksutapana tilisiirto).
Pidätämme täyden oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin. Tilatessasi MioSa. design -verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen toimitusehtoihimme.
Kaikki tuotteemme tehdään käsin.

TILAAMINEN:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö, myös antamasi yhteystiedot. On tärkeää tarkistaa toimitusosoite, jotta se on täydellisen oikein asunnon ja rapun numeroineen kaikkineen. Posti ei toimita perille puutteellisilla osoitetiedoilla! Emme vastaa väärien yhteys-/osoitetietojen antamisesta johtuvista haitoista, kuten esim. jakeluhäiriöistä. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteesi saatuasi tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse info@miosadesign.fi.

MAKSUTAVAT:

Voit maksaa tilauksesi turvallisesti käyttämällä kotimaista Paytrail-maksupalvelua. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet (OP, Nordea, Danske Bank, Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki ja Ålandsbanken), korttimaksu, mobiilimaksu sekä lasku. Voit valita maksutavaksi myös yrityksemme ennakkomaksun/suoran tilisiirron.

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT:

Toimitamme tuotteet joko Postin kirjetoimituksena tai Postipakettina. Myös tilausten nouto toimipisteeltämme onnistuu. Noutoajankohta sovitaan aina etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Asiakas voi valita toimitustavoista itselleen sopivimman. Kirjeiden toimitusaika on toimitusvahvistuksen vastaanottamisesta keskimäärin noin 4-10 arkipäivää, Postipaketin noin 1-4 arkipäivää. Postin toimitusajoissa saattaa ajoittain esiintyä vaihtelua puoleen tai toiseen. Asiakkaan oletetaan huomioivan tämä tilatessaan.

Pyrimme pankkiyhteyksistä riippuen toimittamaan tuotteet Postin kuljetettavaksi 1-5 arkipäivän sisällä maksun vahvistamisesta, kuitenkin viimeistään 10 arkipäivän sisällä. Ilmoitamme asiakkaalle, mikäli toimitus varastotilanteen vuoksi mainitusta viivästyy. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen (mm. lakot, yleinen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toiminta) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. MioSa. design ei vastaa Postin viivästyksistä; niistä vastaa Posti omilla toimitusajoillaan. Asiakkaan on itse tilatessaan otettava huomioon Postin jakelun mahdolliset viivästymiset.

Poikkeavista toimitusajoista loma- ja sesonkiaikoina tiedotetaan MioSa. design -verkkokaupan etusivun "Ajankohtaista"-osiossa sekä some-kanavissamme. Asiakkaan edellytetään tutustuneen ainakin verkkokaupan puolella nähtävillä oleviin tiedotteisiin tilaushetkellä. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

PALAUTUSOIKEUS:

Kaikki tuotteemme ovat käsintehtyjä, joten huomioithan, että pientä poikkeavuutta saattaa tuotekuvan ja valmiin tuotteen välillä olla. 

Perustuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomiothan, että tilaustuotteilla/kustomoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, sillä tuote on uniikki ja tehty juuri Sinua varten. Mikäli olet tyytymätön tuotteeseen, pyydämme sinua olemaan viipymättä meihin yhteydessä sähköpostitse info@miosadesign.fi.
Kaikista palautuksista on aina sovittava asiakaspalvelumme kanssa etukäteen
; asiakaspalvelu antaa palautusohjeet ja palautusosoitetiedot (joita ei ole verkkokaupassa näkyvillä). Jos tuotteet palautetaan ilman asianmukaisia ohjeita puutteellisin osoitetiedoin, ne eivät saavu perille. 
Palautettavan tuotteen tulee aina olla täysin käyttämätön, muuttumaton ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan hyvin pakattuna. Palautuksen postimaksun maksaa asiakas. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa aina itse kuljetusriskistä. Tilaus hyvitetään, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen. Jos asiakas palauttaa vain osan tilaamistaan tuotteista, alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta. Verkkokauppa ei ole velvollinen huolehtimaan Lasku-maksutavan eräpäivään liittyvistä asioista, vaan ne ovat asiakkaan vastuulla. 
Jos kyseessä on viallinen tuote, se korjataan. Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti seitsemän vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Kerro sähköpostissasi reklamaation syy sekä liitä mukaan kuva reklamaatiota koskevasta tuotteesta. Jos viallisen osan korjaaminen tai korvaaminen uudella ei ole mahdollista, tuote korvataan kokonaan uudella samanlaisella. Selvissä reklamaatiotapauksissa palautuskulut maksaa MioSa. design, kun palautus on vastaanotettu. Otathan palautustapauksissa aina ensin yhteyttä sähköpostitse!

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista/vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä MioSa. designille, on MioSa. design oikeutettu perimään asiakkaalta käsittelykuluja 19,90 euron arvosta/vähennämme palautettavan summan arvosta 19,90 euroa.

Asiakkaan tilaamilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus. Asiakas vastaa itse vaihdon aiheuttamista kustannuksista molempiin suuntiin. Vaihdosta on sovittava aina etukäteen verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa.

TUOTTEEN KULJETUSVAURIOT:

Tarkista tuotteesi heti, kun se saapuu perille. Jos tuote on rikkoutunut kuljetuksessa, tee asiasta viipymättä reklamaatio lähimpään postikonttoriisi. Ota tämän jälkeen yhteyttä myös meihin info@miosadesign.fi, jotta voimme sopia jatkotoimenpiteistä.

Lahjakortti