Asiakaspalautteita vuosien varrelta

Teidän palautteenne ovat minulle valtavan arvokkaita! Olipa palaute parisanainen tai useita lauseita käsittävä, on se todella tärkeä. Kiitos, kun näette vaivaa ja lähettelette niitä! Yksi ihana palaute tuo tsemppiä ja työmotivaatiota hyvin pitkäksi aikaa! ♥

"Hei!
Kiitos paljon ihanasta avainnauhasta, joka tuli jo tänään! Olipa nopea toimituskin! :)
Neuletakkini oli värien inspiraationa ja hyvin näyttää sopivan – kuten varmasti muidenkin vaatteiden kanssa. Kiitos siis sinulle ja ihanaa viikonloppua!

"Magneetit tuli perille! Ne oli niin ihania! Vielä ihanempia livenä kuin olin edes odottanut. Jäi vaan mietityttämään miksi en tilannut enempää :)

"Kiitos nopeasta palvelusta! Siskoni tilasi joku aika sitten laukkukorun ja avaimenperän. Ihailin niitä viime viikonloppuna ja päätin, että haluun myös! Hyvää viikonloppua!"

*Avainnauha oli aivan ihana, kiitos vielä! Töissä saanut lapsilta paljon ihastusta osakseen, lumiukkona :D"

"Piti vielä kiittää, että tilaus tuli perille ja magneetit ovat aivan ihania! :) Voi olla, että joudun vielä tekemään uuden tilauksen kun en välttämättä raaski luopua joululahjaksi suunnittelemistani kappaleista. ;)"

"Perille tulivat ja kiitos paljon! Aivan ihanat kiitoslahjat työkamuille! :)"

"Kiitos aivan ihanista tuotteista. Käsintehtyä ja kotimaista ♥. Todella täydellisen kauniita. Sinulla on kyllä silmää!"

"Olen tilannut teiltä jo vaikka ja mitä: pyyhenipsuja, kaulakorun, kaksi avainnauhaa ja nyt viimeisimpänä avaimenperiä kiitoskorttien kera lasten päiväkodin aikuisille. Niin kauniita tuotteita, joita on ilo antaa lahjaksikin. Ja mikä erityisesti myös on ollut mieleeni on tuotteiden laadukkuus!"

"Hei! Etsin äidilleni täydellistä syntymäpäivälahjaa netistä ja eksyin sivuillenne. Haluan vain sanoa, että AIVAN TODELLA upeita tuotteita! Värit, materiaalit ja toteutus on todella kaunista. Valikoimastanne löydän varmasti täydellisen lahjan äidilleni sekä ehkäpä jotain kivaa myös itselleni. Kiitos <3 terveisin Nina :)"

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi, 1.6.2017 alkaen.

Kaikki tuotteemme tehdään käsin. Pyrimme kuitenkin pitämään varastotilanteen sellaisena, että voimme toimittaa tilaamanne tuotteet mahdollisimman pian.
Ongelmatilanteissa toivomme teidän ottavan yhteyttä sähköpostitse miosa.info@gmail.com

YLEISTÄ:

Verkkokaupan tuotteita myy Tmi Satinela/MioSa. design (Y-tunnus 2458287-7). Verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat arvonlisäverollisia hintoja.
Toimitamme tuotteitamme pääasiassa Suomeen, mutta toimitus ulkomaillekin onnistuu. Teethän tällöin tilauksesi sähköpostitse miosa.info@gmail.com (maksutapana tilisiirto). 
Pidätämme täyden oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin. Tilatessasi MioSa. design -verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen toimitusehtoihimme.

TILAAMINEN:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Käytössämme on Klarnan maksupalvelu. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteesi saatuasi tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse miosa.info@gmail.com.

MAKSUTAVAT:

Käytössämme on Klarnan maksupalvelu, jonka myötä asiakkaamme voivat valita maksutavaksi yleisimpien suomalaisten verkkopankkien verkkomaksut, luottokortin, laskun tai erämaksun. 

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT:

Toimitamme tuotteet Postin kirjetoimituksena, isommat tilaukset Postipakettina tai SmartPostina. Pyrimme toimittamaan tuotteet Postin kuljetettavaksi 1-5 arkipäivän sisällä maksun vahvistamisesta, kuitenkin viimeistään 10 arkipäivän sisällä. Ilmoitamme asiakkaalle, mikäli toimitus varastotilanteen vuoksi mainitusta viivästyy. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen (mm. lakot, yleinen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toiminta) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. MioSa. design ei vastaa myöskään Postin viivästyksistä; niistä vastaa Posti omilla toimitusajoillaan. Asiakkaan on itse tilatessaan otettava huomioon Postin jakelun mahdolliset viivästymiset.
1.3.2019 Postin kirjeiden toimitustavat muuttuvat
: Posti toimittaa tästä päivästä lähtien kirjeet perille pääsääntöisesti neljässä arkipäivässä. Asiakkaan oletetaan huomioivan tämä tilatessaan. 
11.11.2019 alkavan Postin lakon vuoksi toimitusajoissa saattaa olla pitkää, jopa viikkojen viivettä. Verkkokauppa ei vastaa lakon aiheuttamista viiveistä.
Poikkeavista toimitusajoista loma- ja sesonkiaikoina tiedotetaan MioSa. design -verkkokaupan etusivun "Ajankohtaista"-osiossa sekä some-kanavissamme. Asiakkaan edellytetään tutustuneen ainakin verkkokaupan puolella nähtävillä oleviin tiedotteisiin tilaushetkellä. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

TUOTTEEN PALAUTUSOIKEUS:

Kaikki tuotteemme ovat käsintehtyjä, joten huomioithan, että pientä poikkeavuutta saattaa tuotekuvan ja valmiin tuotteen välillä olla.

Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Jos olet tyytymätön tuotteeseen, ota meihin viipymättä yhteyttä sähköpostitse miosa.info@gmail.com. Kaikista palautuksista on aina sovittava asiakaspalvelumme kanssa etukäteen, muuten emme ota palautusta vastaan. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön, muuttumaton ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan hyvin pakattuna. Palautuksen postimaksun maksaa asiakas. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa aina itse kuljetusriskistä. Tilaus hyvitetään, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen. Jos asiakas palauttaa vain osan tilaamistaan tuotteista, alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta. 
Verkkokauppa ei ole velvollinen huolehtimaan Lasku-maksutavan eräpäivään liittyvistä asioista, vaan ne ovat asiakkaan vastuulla. Jos kyseessä on viallinen tuote, se korjataan tai korvataan uudella samanlaisella. Selvissä reklamaatiotapauksissa palautuskulut maksaa MioSa. design, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Otathan palautustapauksissa aina ensin yhteyttä sähköpostitse!

TUOTTEEN KULJETUSVAURIOT:

Tarkista tuotteesi heti, kun se saapuu perille. Jos tuote on rikkoutunut kuljetuksessa, tee asiasta viipymättä reklamaatio lähimpään postikonttoriisi. Ota tämän jälkeen yhteyttä myös meihin miosa.info@gmail.com, jotta voimme sopia jatkotoimenpiteistä.