MioSa. designin tarinaa

MioSa. design on kotimainen, käsin puuhelmistä erilaisia tuotteita valmistava yritys Kokkolasta. Perustin MioSa. designin maaliskuussa 2016 pitkäaikaisesta ihastuksesta sekä pastelli- että puunsävyihin ja puuhelmiin. Tarinamme alkoi tuolloin kolmen puuhelmen avaimenperistä, jotka saivat verkkokaupan perustamisen myötä nimen MIO. Myös kaikki muut tuotteemme saivat verkkokaupan perustamishetkellä nimensä!

MioSa. designin takana häärään minä, Satu Järvinen, ja onpa tässä pienyrityksessä oman roolinsa ottanut mieheni sekä kolmevuotias poikammekin! MioSa. design syntyi kotiäitivuosinani, jolloin sen nimeksi sopi paremmin kuin hyvin yhdistelmä minun sekä poikani nimeä. 

Puuhelmituotteidemme punaisena lankana toimivat kauniit pastellisävyt, mutta valikoimastamme löytyy myös klassisempaa mustavalkoharmaata värimaailmaa, luonnollisia puunsävyjä sekä kausivärejä unohtamatta. Arvostamme kotimaisuutta ja tarvikehankinnoissa suosimmekin suomalaista aina kun vain mahdollista. Kotimaisuus oli valttikorttina myös verkkokaupan alustaa valittaessa ja niinpä päädyinkin valitsemaan kotimaisen MyCashflow-verkkokauppaohjelmiston. 

Yritykseni rinnalla kirjoitan lifestyleblogia nimeltä All you need is White. Blogini syntyi heinäkuussa 2010 uuteen, rakentamaamme omakotitaloon muutettuamme. Blogissani yhdistyy monta minulle tärkeää asiaa: kirjoittaminen, valokuvaus, kodin sisustus, äitiys ja vanhemmuus, lapsiperhearki, kissat (joita meiltä löytyy kaksi), virtuaaliseura samanhenkisten ihmisten kanssa sekä ihan vain ne arjen pienet hetket. Erityisesti ne hyvät ja iloa tuovat hetket!
MioSa. designiin liittyville postauksille on blogissani oma osionsa: aiheeseen liittyvät postaukset löytyvät miosadesign-tunnisteen alta.

MioSa. designin löydät myös Facebookista sekä Instagramista, jossa yritykselläni on käytössään oma tägi #miosadesign. Tervetuloa seurailemaan näitäkin kanavia, niin saat näppärästi tietoosi erilaiset tarjoukset, kampanjat sekä arvonnat!  

Jos et löydä verkkokaupan valmiista tuotteista juuri sinulle sopivaa tai haluat jonkin tuotteen pienellä muutoksella, voit hyvin teetättää sellaisen asiakaspalvelumme kautta. Tällaisen tilauksen voit tehdä joko sähköpostitse miosa.info@gmail.com tai MioSa. designin Facebook-sivun viestien kautta. Jos olet kiinnostunut jälleenmyymään MioSa. designin tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme miosa.info@gmail.com

Tuotevalikoimastamme löytyy monenlaisia tuotteita käyttö- ja sisustusesineiden muodossa. Tuotevalikoimamme kehittyy jatkuvasti matkan varrella. Verkkokauppaa perustaessani tavoitteenani oli saada tuotteet esille selkeällä, ostamista helpottavalla sekä visuaalisia elämyksiä tarjoavalla tavalla. Toivottavasti olen onnistunut!

Toivon Sinulle inspiroivia hetkiä MioSa. design -verkkokaupassa!
 Satu 
1.6.2017

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi, 1.6.2017 alkaen.

Kaikki tuotteemme tehdään käsin. Pyrimme kuitenkin pitämään varastotilanteen sellaisena, että voimme toimittaa tilaamanne tuotteet mahdollisimman pian.
Ongelmatilanteissa toivomme teidän ottavan yhteyttä sähköpostitse miosa.info@gmail.com

YLEISTÄ:

Verkkokaupan tuotteita myy Tmi Satinela/MioSa. design (Y-tunnus 2458287-7). Verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat arvonlisäverollisia hintoja.
Toimitamme tuotteitamme pääasiassa Suomeen, mutta toimitus ulkomaillekin onnistuu. Teethän tällöin tilauksesi sähköpostitse miosa.info@gmail.com (maksutapana tilisiirto). 
Pidätämme täyden oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin. Tilatessasi MioSa. design -verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen toimitusehtoihimme.

TILAAMINEN:

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Käytössämme on Klarnan maksupalvelu. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteesi saatuasi tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse miosa.info@gmail.com.

MAKSUTAVAT:

Käytössämme on Klarnan maksupalvelu, jonka myötä asiakkaamme voivat valita maksutavaksi yleisimpien suomalaisten verkkopankkien verkkomaksut, luottokortin, laskun tai erämaksun. 

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT:

Toimitamme tuotteet Postin kirjetoimituksena, isommat tilaukset Postipakettina tai SmartPostina. Pyrimme toimittamaan tuotteet Postin kuljetettavaksi 1-5 arkipäivän sisällä maksun vahvistamisesta, kuitenkin viimeistään 10 arkipäivän sisällä. Ilmoitamme asiakkaalle, mikäli toimitus varastotilanteen vuoksi mainitusta viivästyy. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen (mm. lakot, yleinen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toiminta) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. MioSa. design ei vastaa myöskään Postin viivästyksistä; niistä vastaa Posti omilla toimitusajoillaan. Asiakkaan on itse tilatessaan otettava huomioon Postin jakelun mahdolliset viivästymiset.
Poikkeavista toimitusajoista loma- ja sesonkiaikoina tiedotetaan MioSa. design -verkkokaupan etusivun "Ajankohtaista"-osiossa sekä some-kanavissamme. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

TUOTTEEN PALAUTUSOIKEUS:

Kaikki tuotteemme ovat käsintehtyjä, joten huomioithan, että pientä poikkeavuutta saattaa tuotekuvan ja valmiin tuotteen välillä olla.

Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Jos olet tyytymätön tuotteeseen, ota meihin viipymättä yhteyttä sähköpostitse miosa.info@gmail.com. Kaikista palautuksista on aina sovittava asiakaspalvelumme kanssa etukäteen, muuten emme ota palautusta vastaan. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön, muuttumaton ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan hyvin pakattuna. Palautuksen postimaksun maksaa asiakas. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa itse kuljetusriskistä. Tuotteen hinta palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen. Alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta. Jos kyseessä on viallinen tuote, se korjataan tai korvataan uudella samanlaisella. Selvissä reklamaatiotapauksissa palautuskulut maksaa MioSa. design, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Otathan palautustapauksissa aina ensin yhteyttä sähköpostitse!

TUOTTEEN KULJETUSVAURIOT:

Tarkista tuotteesi heti, kun se saapuu perille. Jos tuote on rikkoutunut kuljetuksessa, tee asiasta viipymättä reklamaatio lähimpään postikonttoriisi. Ota tämän jälkeen yhteyttä myös meihin miosa.info@gmail.com, jotta voimme sopia jatkotoimenpiteistä.